Ο μέτριος δάσκαλος μιλάει. Ο καλός δάσκαλος εξηγεί. Ο εξαιρετικός δάσκαλος δείχνει. Ο μεγάλος δάσκαλος εμπνέει-----Τα παιδιά πρέπει να διδάσκονται πώς να σκέφτονται, όχι τι να σκέφτονται-----Η εκπαίδευση δεν είναι το γέμισμα ενός κουβά, αλλά το άναμμα μιας φλόγας-----Ενώ προσπαθούμε να μάθουμε στα παιδιά μας τα πάντα γύρω από τη ζωή, τα παιδιά μας μαθαίνουν τι είναι η ζωή-----Ο κυριότερος στόχος της εκπαίδευσης δεν είναι η γνώση, αλλά η δράση

Τρίτη, 6 Δεκεμβρίου 2011

ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ

Επανάληψη στη Γεωγραφία (θέση, γείτονες, ακτογραφικά στοιχεία, θάλασσες, νησιά)...

Πολλά θέματα είχε αυτή η ενότητα στη Γεωγραφία: Η θέση της Ελλάδας, οι γείτονες, τα ακτογραφικά στοιχεία (χερσόνησοι, ακρωτήρια, πορθμοί, διώρυγες, κ.τ.λ), οι θάλασσες (πελάγη, κόλποι, κ.τ.λ), τα νησιωτικά συμπλέγματα, τα νησιά και η ζωή σε αυτά.

Ας τα θυμηθούμε όλα μαζί μέσα από τις διαδραστικές ασκήσεις και τα παιχνίδια που έχουμε βάλει σε προηγούμενες αναρτήσεις (ποιος κάθεται να ψάχνει, ε;).








...και φυσικά...





Και ...δώρο ακόμα μία διαδραστική εξάσκηση:
από ε΄ και  καλύτεροι !!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου