Ο μέτριος δάσκαλος μιλάει. Ο καλός δάσκαλος εξηγεί. Ο εξαιρετικός δάσκαλος δείχνει. Ο μεγάλος δάσκαλος εμπνέει-----Τα παιδιά πρέπει να διδάσκονται πώς να σκέφτονται, όχι τι να σκέφτονται-----Η εκπαίδευση δεν είναι το γέμισμα ενός κουβά, αλλά το άναμμα μιας φλόγας-----Ενώ προσπαθούμε να μάθουμε στα παιδιά μας τα πάντα γύρω από τη ζωή, τα παιδιά μας μαθαίνουν τι είναι η ζωή-----Ο κυριότερος στόχος της εκπαίδευσης δεν είναι η γνώση, αλλά η δράση

Δευτέρα 5 Δεκεμβρίου 2011

ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ ΓΙΑ ΤΗΝ 6η ενοτητα

3 σχόλια:

  1. Κύριε Παρασχο καλησπερα .Δεν περιμενα σας συναντησω μεσα απο εδω και κανω μεσα απο τις δικες σας ασκησεις,εξασκηση με τον γιο μου. Ειχα την τυχη να σας εχω στην έκτη Δημοτικού, στην πρωτη σας χρονια στο 1ο Δημοτικο Αγιου Δημητριου και πιστευω οτι με θυμαστε.Ειμαι η Ραλου και χαρηκα πολυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γεια σου Ραλού ... φυσικά και σε θυμάμαι ... και μάλιστα τώρα μολις ειδα το μηνυμα σου πηγα στο άλμπουμ φωτογραφιων που έχω από όλες τις τάξεις μου και σε βρήκα ...
    Χάρηκα πολύ ... να σαι καλά και να χαίρεσαι το γιο σου !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Συγχαρητήρια.Πολυ καλή δουλειά μας βοηθησατε πολύ στο αυριανο διαγώνισμα.Γλιτωσαμε οι γονείς το γράψιμο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή