Ο μέτριος δάσκαλος μιλάει. Ο καλός δάσκαλος εξηγεί. Ο εξαιρετικός δάσκαλος δείχνει. Ο μεγάλος δάσκαλος εμπνέει-----Τα παιδιά πρέπει να διδάσκονται πώς να σκέφτονται, όχι τι να σκέφτονται-----Η εκπαίδευση δεν είναι το γέμισμα ενός κουβά, αλλά το άναμμα μιας φλόγας-----Ενώ προσπαθούμε να μάθουμε στα παιδιά μας τα πάντα γύρω από τη ζωή, τα παιδιά μας μαθαίνουν τι είναι η ζωή-----Ο κυριότερος στόχος της εκπαίδευσης δεν είναι η γνώση, αλλά η δράση

Κυριακή 12 Φεβρουαρίου 2012

Μαθηματικά (κεφ. 28 & κεφ. 34) - Διαίρεση κλασμάτων



Διαίρεση κάνουμε:
  • Όταν ξέρουμε την αξία πολλών ακέραιων μονάδων και ζητάμε τη μια(μερισμού)
Π. χ. : Το 1 1/2 κιλό μέλι κοστίζει 10 Ευρώ Πόσο κοστίζει το 1 κιλό;
  • Όταν ξέρουμε την αξία πολλών ακέραιων μονάδων, την τιμή της μιας ακέραιας μονάδας και ζητάμε το πλήθος των μονάδων(μέτρησης)
Π. χ. Με 1 1/2 κιλό μέλι πόσα μπολάκια του 1/4 μπορούμε να γεμίσουμε;
  • Όταν ξέρουμε την τιμή ενός μέρους ακέραιας μονάδας και ζητάμε να βρούμε την τιμή όλης της ακέραιας μονάδας
Π. χ.  Τα 3/5 του σχολείου μας είναι 81 μαθητές. Πόσους μαθητές έχει το 
          σχολείο μας;



Δραστηριότητα - εξάσκηση

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου