Ο μέτριος δάσκαλος μιλάει. Ο καλός δάσκαλος εξηγεί. Ο εξαιρετικός δάσκαλος δείχνει. Ο μεγάλος δάσκαλος εμπνέει-----Τα παιδιά πρέπει να διδάσκονται πώς να σκέφτονται, όχι τι να σκέφτονται-----Η εκπαίδευση δεν είναι το γέμισμα ενός κουβά, αλλά το άναμμα μιας φλόγας-----Ενώ προσπαθούμε να μάθουμε στα παιδιά μας τα πάντα γύρω από τη ζωή, τα παιδιά μας μαθαίνουν τι είναι η ζωή-----Ο κυριότερος στόχος της εκπαίδευσης δεν είναι η γνώση, αλλά η δράση

Κυριακή, 8 Ιουλίου 2012

Πώς περιγράφουμε ένα πράγμα

Πώς περιγράφουμε ένα πράγμα:

  • Όταν περιγράφουμε ένα αντικείμενο, συνήθως χρησιμοποιούμε ενεστώτα
  • Πώς το λένε(γενική εντύπωση,σχήμα,μέγεθος,χρώμα) τι είναι, και πού βρίσκεται
  • Περιγραφή από τα έξω προς τα μέσα
  • Στη συνέχεια περνάμε στις λεπτομέρειες:
  1. Πώς το απέκτησα(αν είναι δικό μου)
  2. Πώς είναι φτιαγμένο,από τι υλικά
  3. Πώς χρησιμοποιείται
  4. Περιστατικά σχετικά με αυτό
  • Γράφουμε τις εντυπώσεις και τα συναισθήματά μας


ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΜΕ:
  • Επίθετα και επιθετικούς προσδιορισμούς
  • Τοπικούς προσδιορισμούς


ΠΡΟΣΟΧΗ

Πώς χρησιμοποιούμε τους χρόνους του ρήματος όταν αφηγούμαστε ή περιγράφουμε κάτι:
  • Χρησιμοποιούμε χρόνους που δείχνουν μόνο παρελθόν ή μόνο παρόν ή μόνο μέλλον

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου