Ο μέτριος δάσκαλος μιλάει. Ο καλός δάσκαλος εξηγεί. Ο εξαιρετικός δάσκαλος δείχνει. Ο μεγάλος δάσκαλος εμπνέει-----Τα παιδιά πρέπει να διδάσκονται πώς να σκέφτονται, όχι τι να σκέφτονται-----Η εκπαίδευση δεν είναι το γέμισμα ενός κουβά, αλλά το άναμμα μιας φλόγας-----Ενώ προσπαθούμε να μάθουμε στα παιδιά μας τα πάντα γύρω από τη ζωή, τα παιδιά μας μαθαίνουν τι είναι η ζωή-----Ο κυριότερος στόχος της εκπαίδευσης δεν είναι η γνώση, αλλά η δράση

Δευτέρα 9 Ιουλίου 2012

Πως περιγράψουμε ένα κτίσμα

ΠΩΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΟΥΜΕ ΕΝΑ ΚΤΙΣΜΑ

Για να περιγράψουμε ένα κτίσμα και να κάνουμε την περιγραφή μας πιο ζωντανή
  1. χρησιμοποιούμε ένεστώτα
  2. λέξεις ή φράσεις που δηλώνουν τόπο
  3. και όσο περισσότερα επίθετα μπορούμε
Επίσης θυμόμαστε να αναφέρουμε:
  • Πού βρίσκεται, ποια η ιστορία του, υλικά και έτος κατασκευής
  • Εξωτερική περιγραφή - σχήμα , μέγεθος , χρώμα , ,εμφάνιση από μακριά
  • Εσωτερική περιγραφή – πώς είναι από μέσα , λειτουργία , χώροι και έπιπλα
  • Χρησιμότητα – τι μας προσφέρει , χρήση από τους ανθρώπους που μένουν ή έμεναν σε αυτό
  • Ιδιαίτερα χαρακτηριστικά
  • Διαφορετική εικόνα σε ειδικές περιπτώσεις ( γιορτή , χιόνι κτλ. )
  • Η γνώμη μας για το κτίριο , σχέση με το κτίριο
  • Xρησιμότητα για τους ανθρώπους και το περιβάλλον
  • Συναισθήματα δικά μας και όσων το χρησιμοποιούν 

    Πηγή: Εγκύκλιος Παιδεία

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου