Ο μέτριος δάσκαλος μιλάει. Ο καλός δάσκαλος εξηγεί. Ο εξαιρετικός δάσκαλος δείχνει. Ο μεγάλος δάσκαλος εμπνέει-----Τα παιδιά πρέπει να διδάσκονται πώς να σκέφτονται, όχι τι να σκέφτονται-----Η εκπαίδευση δεν είναι το γέμισμα ενός κουβά, αλλά το άναμμα μιας φλόγας-----Ενώ προσπαθούμε να μάθουμε στα παιδιά μας τα πάντα γύρω από τη ζωή, τα παιδιά μας μαθαίνουν τι είναι η ζωή-----Ο κυριότερος στόχος της εκπαίδευσης δεν είναι η γνώση, αλλά η δράση

Παρασκευή, 12 Φεβρουαρίου 2016

Ιστορία Ε΄ - (24) Η κρίση της εικονομαχίας διχάζει τους Βυζαντινούς

κλικ  για  μεγέθυνση








https://cf93af53814849072a5253ca34ae9361f24bdd8a.googledrive.com/host/0B3zesXDYWEqdbUJxSTd3ZEszY00/interaction.html


https://793306cc759afc7ecfa3138976a7a8d65a985661.googledrive.com/host/0B3zesXDYWEqdclFXby1OWHpxMms/


https://dl.dropboxusercontent.com/u/42113902/%CE%99%CE%A3%CE%A4%CE%9F%CE%A1%CE%99%CE%91%20%CE%95%CE%84/23-27/%CE%95%CE%99%CE%9A%CE%9F%CE%9D%CE%9F%CE%9C%CE%91%CE%A7%CE%99%CE%91/story.swf


http://didaskaleio.weebly.com/uploads/2/4/1/4/24147639/24.__________.swf



http://users.sch.gr/babisd/autosch/joomla15/images/stories/istoriae/kef24/s/index.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου